2009. augusztus 12.

Heni karija navajo fehérből


Heninek készült. Viseld egésszséggel Heni!

5 megjegyzés:

Tiszi írta...

ÁÁÁ, most már muszáj lesz nekiállnom nekem is! Mindig irigyen nézem a tieidet! :) És ez kifejezetten tetszik! Meg a többi is. :D

Marta írta...

Kedves Tiszi! Csatlakozom én is :D
még soha nem követtem el ilyent én sem :D

Ezek a karkötök olyan vagànyak, Orsi! Es ez a fehéred annyira megfogott. Ez egyebként tej fehér?

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Orsi ez a karkötő csodaszép! Annyira kellemes! :) Nagyon tetszik! :)

Fákó.Orsi írta...

Márta: Igen, tejfehér:)
De elkövettem még egy kettőt:) csak egyszerre fel sem merem tenni, nehogy sokkot kapjatok:)
Azt hiszem ez a kedvenc mintám annak ellenére, hogy legalább 12 óra megfűzni....

Ági mama írta...

Ezek után én is kedvet kaptam hozzá! Csodálatos!!