2009. január 28.

Pif ajándékom Mónikának szeretettel

6 megjegyzés:

Frida írta...

Már Móni lapján is megcsodáltam! Ügyes vagy, nagyon jól néz ki!

Bori írta...

Nagyon szép lett! Mostmár tényleg az oldalamat fúrja ki, hogy mitől áll ilyen szépen a lyukas négyzeted! Az enyém az átló mentén kapásból összecsuklik :(

Ági mama írta...

Fantasztikus ajándék!!!

Unknown írta...

Drága Orsi!
Fantasztikus. Kérlek nekem is áruld el a titkot, hogy mitől fekszik ki a lyukas négyzeted?

Fákó.Orsi írta...

Nincs titok:)
Belülről kezdem kifelé, ha megvan az egyik oldal, visszamegyek belülre, ráfűzök egy sort (kivéve a heringb.részt, azon csak átmegyek a szállal)ez a sor lesz a "közepe" Erre ráépitem a másik oldalt, majd a heringb. rész kivételével ráfűzök még egy sor. Ez után a plusz egy sor ami felül van, vagyis a külső részen a közepe azt csak összefűzöm az első oldallal. A sarkoknál ahol a heringb. rész találkozik, ott kétszer körbefüzöm. Az egész valahogy dudorodik nekem, igaz, szeretek nagyon szorosan fűzni.
Ha nagyon ráhajtom, nekem is összehajlik az átlók mentén, de mivel nagyon szorsra veszem a szálat, annyira egymásba épülnek a gyöngyök, hogy nincs is szálrész ami engedje összecsuklani....
lehet, hogy csak ennyi a titok...

Unknown írta...

:( Én is szeretek szorosan fűzni, sőt a peyote-ot biztos így is kell. És úgy "építettem", ahogy te. Lehet, hogy túl szélesre vettem? Kérlek vess egy pillantást az enyémre, peyote cimke alatt hamar megtalálod. Köszi!